Handelsbetingelser
Sådan bestiller du en street food vogn:
- Send en forespørgsel: Du sender en forespørgsel på en street food vogn ved at udfylde vores kontaktformular, hvori du beskriver dine behov og ønsker. Se eksempler på vogne her.
- Du modtager et tilbud: Vi kontakter dig med henblik på at præcisere vognens funktioner, udseende mm. Herefter sender vi et tilbud, som skal godkendes og et depositum på 30-40% skal betales inden produktionen igangsættes. Når depositummet er betalt, kan ordren ikke længere annulleres/fortrydes.
- Vi producerer din ordre: Vi har en række standardmodeller, som kan tilpasses og indrettes efter behov, men vi bygger også vogne helt fra bunden, så de er 100% skræddersyet efter dine ønsker. Produktionstiden afhænger af, hvordan vognen skal opbygges og hvor skræddersyet løsningen er.
- Din vogn leveres: Inden levering skal det resterende beløb betales. Når det fulde beløb er modtaget, sender vi din nye street food vogn med en fragtmand.
Registrering af persondata
For at kunne modtage en bestilling og sende varerne til dig, skal du oplyse navn, postadresse, telefonnummer samt e-mailadresse. De registrerede oplysninger opbevares sammen med information om, hvilke varer du har købt i minimum 5 år, sådan som regnskabsloven kræver det. Det gør vi også for at opfylde både dine og vores reklamationsvilkår og for at du senere kan henvende dig og få en ny kopi af din faktura.
Læs også vores cookie- og privatlivspolitik her.
Varemodtagelse – fragtskader
Det gælder for alle modtagne varer, at de skal kontrolleres ved modtagelse, og ved defekt eller mangler skal der reklameres straks, dog senest 14 dage efter modtagelse. Dette gøres ved at sende en mail til info@tmp.dk.
Ved modtagelse af køretøjer, SKAL køretøjet pakkes ud og kontrolleres for skader, inden der kvitteres for modtagelse på fragtbrev. Ved skader eller mangler, skal der kvitteres med forbehold for skader (dette skrives direkte på fragtbrevet), inden transportøren forlader adressen.
Sker dette ikke, påhviler ansvaret modtageren af køretøjer, og ikke hverken TMP eller transportøren.
Fortrydelsesret
Når depositummet er betalt igangsættes produktionen og din ordre kan ikke længere annulleres/fortrydes.
Reklamationsret ved fejl og mangler
Du har 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og indenfor rimelig tid kontakte TMP og forklare, hvori fejlen eller manglen består.
For at en reklamation kan godkendes, er det et krav, at reklamationen er berettiget. Dvs. at skaden/manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, samt at skaden/manglen ikke skyldes misligholdt service. Se gældende serviceintervaller i din brugermanual eller her.
Vi vil til enhver tid bestræbe os på at gøre vores bedste, for at hjælpe, og yde alle vores kunder den bedste service. Hvis du ikke mener, at vi, eller vores produkter, lever op til det, vi lover dig, er du meget velkommen til at kontakte os:
Pr. brev | TMP, Elmevej 8, Glyngøre, 7870 Roslev |
Pr. mail | |
Pr. telefon | 97 74 07 33 (man-tor: 8.00-16.00 fre: 8.00-15.00) |
NB: Ved henvendelse ang. dit køretøj, reparation og service mm. skal du oplyse dit stelnummer eller registreringsnummer.
Forbehold
Der tages forbehold for eventuelle korrektur- og prisfejl, tekniske fejl, samt for udsolgte varer og force majeure, naturfænomener, naturkatastrofer samt arbejdskonflikter og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.